.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشنهاد خطیب جمعه تهران برای بازگشت مخالفین

امام جمعه موقت تهران با بيان اين‌كه سراغ كساني كه از نظام جدا شده‌اند برويم و ببينيم درد و مشكل آنها كجاست، پيشنهاد داد تا كارگروه‌هايي راه بيفتند و اين مسائل را حل كنند.

به گزارش ايلنا، حجت‌الاسلام كاظم صديقي در خطبه دوم نماز جمعه تهران اظهار کرد سياستمداران بايد كمي خود را پايين بكشند و خشم خود را به جامعه نكشانند تا سعادت جامعه به خاكستر تبديل نشود.

وي با اشاره به مسئله نبود همدلي در ميان قشري از جامعه افزود ما اهل يك خانواده هستيم و بايد كينه‌ها و بغض‌ها را از دل بيرون كرد و الفت ايجاد نمود.

صديقي با بيان اين‌كه بايد كمك كنيم تا رميده‌ها را برگردانيم، گفت: «سراغ كساني كه از نظام جدا شده‌اند برويم و ببينيم درد و مشكل آنها كجاست.»

وی تصریح کرد آيا تاكنون مانند پيامبر بوده‌ايم كه منتظر بود تا كساني كه او را آزار مي‌دادند و زير پايش خار مي‌گذاشتند ابراز پشيماني كنند و برگردند؟ وقتي همديگر را تحمل نمي‌كنيم چگونه مي‌توان انتظار داشت كه مسيحيان و ديگران ما را تحمل كنند؟

امام جمعه موقت تهران با بيان اين‌كه خداوند مي‌گويد هر چه در گذشته بوده فراموش كنيد، خطاب به سياسيوني كه خود را از مردم و پرچم ولايت جدا كردند گفت كه آمريكا آنها را قبول ندارد، بلكه فقط براي آن دولت يك پل هستند. لذا دوباره بيايند كه در اين صورت مردم هم آنها را قبول مي‌كنند و نظام هم سعه‌صدر خواهد داشت و كارگروه‌هايي راه بيفتند و اين مسائل را حل كنند و اصولا چرا نتوانيم يك دشمن خودي را به دوست تبديل كنيم.

صديقي در ادامه با تاكيد بر نقش مرجعيت و روحانيت در جامعه اظهار کرد كسي نمي‌تواند دم از امام زمان بزند اما فقاهت و مرجعيت و رهبري را كه مرجع جهان است قبول نكند، زير پوشش او قرار نگيرد و دار و دسته درست كند و مقابل رهبري قرار گيرد.

خطیب جمعه تهران معتقد است امام زماني كه اين افراد قبول دارند، جدا از امام زماني است كه براي هدايت، بيداري و امربه معروف و نهي از منكر آمده است.

وي گفت: «دم زدن از امام زمان كاري نمي‌كند بلكه حركت در خط ايشان مهم است.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ایرانی 30 مرداد 1389
هنر وصل کردن است نه منقد را به مخالف مبدل کردن و مخالف را به دشمن بدل کردن -در جایگاه قدرت نشستن و و همه منتقدان را تاراندن و منزوی کردن و بیگانه غیر خودی خواندن و دست همه را از مناصب کوتاه کردن و باندی و جناحی عمل کردن و در ثروت و مکنت و قدرت غوطه ور شدن و غرور و خودخواهی و.........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.